KYLA KLAUSIMAS KODĖL VERTĖTŲ GAMINTIS TIK PAS LOGOGANG?

Dažniausiai susiduriame su vieninteliu klientų lūkesčiu, tai KAINA. Kokia gi ta kaina? Ir ar yra toks dalykas kaip kainos ir kokybės santykis? Daugeliu atvejų, tai tik mitas, ir ypatingai marškinėlių/džemperių su spauda sferoje. 

Tad grubiai tariant šioje sferoje yra arba žema kaina arba kokybė, be jokios abejonės, yra ir trečias variantas - neadekvačiai žema kaina.

Kuomet besiteiraudami išgirstat ar pamatot kainą, nepulkit beatodairiškai lyginti ją su kitais gamintojais, ir itin nepatartina nepailstančiai ieškot tik tokių kurie pasiūlys pigiau, kadangi išskyrus LOGOGANG retai kas atskleidžia kokybės ir gamybos detales.

Įsigyjant rūbus su spauda (ypač treningus, džemperius poroms, įvairius marškinėlius, kepures su norima spauda) yra vienas esminis momentas, kurį pirkėjai dažnai pamiršta - kiek ilgai tu nori šį rūbą devėti? Ir tie kainų skirtumai greit nublanks, kuomet susidursit su pirmaisiais skalbimais, ir patirsit nusivylimą dėl sutaupytų kažkelių eurų.

Tad jei nori daiktą nešiot ilgai ir turėt patvarią spaudą ant jų, rinkis LOGOGANG. Atsakymai, kodėl?:

  1. Išmanyt kaip vizualiai turi atrodyti tinkamai apdirbtas logotipas/užrašas ant rūbo, žmogui negaminančiam rūbų su spauda yra išties sudėtinga. Pirmoje foto tiek su auksiniu, tiek su baltu spaudu, (1 pav.) matote neteisingą ir itin nepatvarų užrašą, kuriam bent minimalus atsilupimas po kažkelinto skalbimo neišvengiamai gresia bei antroje foto (2 pav.) teisingai apdirbtą užrašą, įsigėrusį į rūbo paviršių t.y. į medžiagą ir truputį faktūruotą/reljefinį pačio užrašo paviršių, kuris byloja spaudo ilgaamžiškumą bei patvarumą. Tai yra LOGOGANG autentiška technologija, kurią patys išdirbome ir Lietuvoje ji nėra naudojama, taipogi prie to prisideda ir prilydimo ciklai apie kuriuos kalbama 5ame punkte. Esame rinką tyrę patys įsigydami rūbus su spauda iš kitų gamintojų, tad kone visais atvejais mum teko gerokai nusivilti, jog gaminama atsainiai. P.S. Padidinti foto galite paspaudę dešinį klavišą ir tuomet spustelkite OPEN IMAGE IN NEW TAB. 
  2. Atsainumui yra ir kai kurie logiški bei iš dalies suprantami paaiškinimai, mūsų konkurentai dažniausiai koncentruojasi ne tik į rūbų gamybą, tačiau imasi ir lipdukų pjaustymo reklamai, automobiliams, spauda stendams, puodukų puošimo ir t.t. bei kt. nesusijusių veiklų, kurios bendrai įspraudžiamos ir pavadinamos "reklamine veikla". Yra lietuviška patarlė 9-i darbai 10-as badas, kuri šiuo atveju reiškia, jog į nė vieną veiklą greičiausiai nėra techniškai, praktiškai bei teoriškai įsigilinama, kadangi kiekviena turi ir panašumo, tačiau ir itin unikalių bei tarpusavy nesusijusių gamybinių ypatybių, dėl ko mes kai kurių iš jų nesiimame, nes gali užtrukt metais, kol išdirbtume padorią techniką konkrečioje veikloje. Tuo tarpu mes tobuliname tik rūbų su spauda gamybą, kadangi į ją esame įsigilinę ir turime daug teorinių bei praktinių žinių, kurios pagrindžia mūsų puikią gamybos techniką.
  3. Daugelis džemperių/marškinėlių/kepurių ir kt. rūbai turi pakankamai paprastus kokybės garantus t.y. prekinį ženklą. Mes naudojame belgų, prancūzų, vokiečių, ispanų bei amerikiečių prekinių ženklų produkciją savo gamyboje, šių šalių prekiniai ženklai gamina patvariausius rūbus, kuriem greitas nusidevėjimas negresia.
  4. Kainos klausimas? Pradžioje minėjome, jog būna neadekvačiai žemos kainos. Suprantama, jog grynasis pelnas nuo rūbo vieneto šioje sferoje yra tikrai neįspūdingas, tad kuomet matote, jog gamintojas prašo už marškinėlių vienetą su pagaminta spauda, tarkim apie 8 eur ar už džemperį su spauda apie ar mažiau nei 20 eur, jei tai nėra didelio kiekio uzsakymo kainos, neskubėkit džiaugtis, nes jūs galiausiai permokėsite už tokį produktą. Čia yra trys galimybės: arba gamintojui dirba pabegėliai-nelegalai už vergiškus užmokesčius, arba gamintojas yra apvogęs didžiulius  spaudos medžiagų/rūbų sandėlius, arba jam visiškai nė motais produkto kokybė, kur greičiausiai naudojami pigiausi rinkoje itin žemos kokybės rūbai, su itin prasta bei nepatvaria spaudo medžiaga. Suprantama, pirmieji du variantai menkai įmanomi civilizuotoje ES šalyje, tad atsiremkit į trečiajį variantą, nes jis visiškai legalus ir neretai praktikuojamas mūsų konkurentų, tačiau nesąžiningas kliento atžvilgiu.
  5. Prilydimo ciklai. Dažnas potencialus klientas, ypač turėjęs reikalų su mūsų konkurentais, sako, MAN NEREIK KAŽKOKIO LIPDUKO, KURIS TUOJ PAT ATSISKALBS IR NUKRIS tarsi termospauda būtų labai nepatikimas spaudos būdas, nors realybė yra visai kitokia, jei gamintojas netingi taikyt panašią kaip logogang prilydymo technologiją ir nepatingi pereit kažkelis prilydymo ciklus. Dėl to tingūs gamintojai sukūrė šį mitą dėl termospaudos ir sukompromitavo šį spaudos būdą, jog ji lengvai atsiskalbia ir atsiklijuoja. Nors realybėje, teisingai ir tvarkingai pagaminta termospauda gaminama su geromis medžiagomis yra vienas patvariausių spaudos būdų. Prilydymo ciklai yra itin svarbus faktorius gaminant patvarią spaudą, dviejose fotografijose yra aiškus palyginimas, pirmoje fotografijoje (tiek su auksiniu, tiek su baltu pavyzdžiu prie pirmo punkto, abiem atvejais šis punktas taip pat taikytinas) matomas pavyzdys su prastai prilydyta termoplėve, šiame pavyzdyje neabejotina, jog yra atsainumo pasėkmė, kuomet pereinamas vienas itin trumpas prilydymo ciklas. Toks paviršutiniškas darbas neretai teikiamas pirkėjams mūsų konkurentų, kurie koncentruojasi ties kiekybe, kad pagamint kuo greičiau ir daugiau, nei atsižvelgia į kokybę. Antroje foto matomas pavyzdys su gerai apdirbta termoplėve, kurioje pereinami keli ar net daugiau ilgi prilydymo ciklai. Iš pažiūros, arti apžiūrinėjant abu variantus, pirmasis be abejo atrodo estetiškai geriau, tačiau balta terminė plėvė, dažniausiai yra itin plona, ir ji neišvengiamai privalo minimaliai persišviest ir gerokai įsigert į medžiagą, tik tokiu būdu apdirbta medžiaga bus patvari ir ilgalaikė.

Jeigu tai tavęs neįtikina, įsigyt rūbus su spauda iš LOGOGANG, reiškia mėgsti neprotingai švaistytis pinigais, tad šiuo atveju deja mes jau niekuo nepadėsime:)



0